sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

Vuosipäivä


Siitä on nyt 7 vuotta. Ikää meillä molemmilla oli 17 vuotta ja seisoskelimme Lahden rautatieasemalla. T oli saattamassa mua illan viimeiseen junaan. Oltiin oltu jälleen koko päivä yhdessä. Me hengailtiin vain noin kahden viikon ajan yhdessä, oltiin jatkuvasti yhteyksissä ja tuntui, kuin oltais tunnettu aina - vaikka vastahan me toisiimme tutustuttiin.

Siinä sitten rautatieasemalla 17.4. oltiin vierekkäin. Mä palelin ja T päätti kietoa kätensä mun ympärille. Mä muistan, miten katsoin T:tä syvälle silmiin ja kysyin, että mitä me ollaan - ja päätettiin, että "kokeillaan" seurustelua. Tuo "kokeilu" osoittautui elämäni yhdeksi parhaimmaksi asiaksi ja tässä sitä ollaan edelleen - ja tullaan olemaan vielä monen monta vuotta. Näin on hyvä. Tässä on turvallista olla. Olen onnellinen, että saan Tahtoa juuri Sinun kanssasi.

Vuosipäivää vietämme rauhallisissa merkeissä. Nukuimme pitkään, käymme kiertelemässä kaupoissa ensi kuun kuvauksia varten (tästä postausta myöhemmin) ja illalla T vie mut syömään Sandroon. Tähän on hyvä päättää tämä aivan mahtava viikonloppu - lupaan postata teille piakkoin tästä viikonlopusta, se on ollut meinaan aika hääpainotteinen! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti