sunnuntai 30. elokuuta 2015

Mekkoja, mekkoja

Olen aina rakastanut 50-lukua, pitsiä ja kellohelmoja. Minulle sopivat mekot, jotka tuovat kauniisti vyötärön esille ja olen aina pitänyt jostakin erilaisesta. Pitkät hääpuvut laahuksilla ovat upeita, mutta jotenkin olen kokenut, että mun juttuni tulee olemaan nilkkapituinen, niin sanottu "tea lenght" mittainen hääpuku. Tällainen puku tulee toimimaan myös paremmin häissä, joissa vihkiminen tapahtuu juhlapaikalla tai puistossa. Lisäksi puku sopii loistavasti häidemme teemaan. 

Olen huomannut viettäväni tuntikausia unelmoiden hääpuvuista. Pukuni tulee olemaan valkoinen, nilkkapituinen ja runsashelmainen. Siitä löytyy pitsiä ja kauniita yksityiskohtia. Itse asiassa olen pukuni tilannut juuri tänään, mutta enpäs laitakkaan siitä vielä kuvaa teille. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että otin suuren, suuuuuren riskin, joten katsotaan nyt, mitä sieltä tulee! Arvasittekin jo varmaan; tilasin mekkoni Kiinasta - vielä ei siis kannata ilakoida. JOS puku tulee olemaan juuri sitä, mitä toivoin, niin aion ehdottomasti hankkia puvun kaveriksi Minna Parikan punaiset Raquel korot ja päähäni fascinatorin "bird cage" verkolla; perinteistä huntua en koe omakseni. Niinpä niin, häihin on vielä aivan liian monta päivää ja tämä morsian kyllä tietää, mitä tahtoo.. ja näköjään myös toteuttaa haaveensa hyvissä ajoin. :D Tulen varmasti kirjoittelemaan lisää kokemuksistani tämän kiinamekon kanssa.



Postisetä (tai -täti) muuten kiikutti ovellemme jo viime viikolla ensimmäiset kaksi Ebayn tilaustani! Toisesta paketista löytyi liitutaulutarroja ja toisesta photobooth propsit. Facebook kirpparilta ostamani karkkikulhotkin jo saapuivat. Ihanaa, kun voi tehdä jo hyvissä ajoin pieniä hankintoja. :) 

Mahtavaa sunnuntai-päivän jatkoa teille, toivottavasti viikonloppunne on ollut onnistunut! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti