torstai 17. maaliskuuta 2016

Juhlien teemavärit

Olen siellä täällä sivunnut hääjuhlamme teemavärejä, mutta värit ovat tässä ajan myötä hahmottuneet. Värit ovat hahmottuneet osin sitä mukaa, mitä koristeita on tehty ja suunniteltu. :D Olen kuitenkin aika rennoin ottein lähestynyt tätä väri-asiaa, joten se ei nyt niin kamalaa ole, jos ei kaikki ehkä olisikaan ihan samaa sävyä. Esimerkiksi valkoista ainakin taitaa olla parissa eri sävyssä, mutta mun mielestä sellainen eräänlainen huolettomuus toimii hienosti meidän teemassa; Huoletonta, leikkisää ja rönsyilevää.



Hääunelmani ovat muuten muuttuneet  aika monesti. Silloin, kun aloin ensimmäistä kertaa haaveilemaan häistä oikein kunnolla, olin varma, että meille tulee puna-musta-valkoiset häät; rokkiteemaa, kuvioita ja pin up henkeä. Tuo on ihana teema edelleen, mutta ei kuitenkaan ihan meitä. Teema vaihtui todella nopeasti, kun aloin haaveilemaan vintage henkisistä häistä ja näissä tunnelmissa on pysytty - ja myös T tykkää! Mielestäni vintage teeman sopii hienosti vaaleat ja pastelliset sävyt. Juhlassamme ei kuitenkaan ole unohdettu 50-lukua, mikä näkyy etenkin asussani ja hääautossa, nyt me vaan saadaan sekoittaa enemmän eri vuosikymmeniä, kun tuo "vintage" voi tarkoittaa vähän mitä vain. ;) Ei tarvitse rajata sitä vain muutamaan aikakauteen ja yhteen tyylisuuntaan.


Tähän asti olen pystynyt vain kuvittelemaan mielessä, miltä nämä teemavärit näyttäisivät yhdessä. Joitakin koristeita olen hieman voinut mallailla yhteen, mutta eihän siitä nyt kunnon kuvaa saa. Jotenkin nyt tuo tekemäni kollaasi avasi vähän tätäkin asiaa ja kyllähän se on myönnettävä, että aika kivalta näyttää. :)


Mitkä ovat/olivat teidän häidenne teemavärit?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti