maanantai 14. syyskuuta 2015

Bride to be 2016



Viikonloppu on jälleen takana ja arkeen on palattu oikein rytinällä! Mulla on kuitenkin aivan ihania uutisia kerrottavana teille; Jotakin jännää tapahtui ja me päätettiinkin aikaistaa häitä! Tahdomme lauantaina 13.08.2016. Todella jännittävää! Työnteosta ei meinaa tulla yhtikäs mitään.. Viime yönä oli vaikea nukkuakin, kun olin niin täpinöissäni! Naureskelin kaasoille, että tätä myötä mulla on vielä aikamoiset silmäpussit, kun h-hetki koittaa!
Päätimme jutella T:n kanssa häistämme vielä kertaalleen. Mä olen aina haaveillut kirkkohäistä ja olisin halunnut alunperinkin naimisiin vuonna 2016, mutta T haluaa siviilivihkimisen. Näin molemmat ovat tyytyväisiä ratkaisuun. :)
Kävimme viikonloppuna katsomassa Marttilan Majakka-juhlapaikkaa ja tykästyimme siihen kovasti. Lähes 100-vuotta vanha rakennus on täynnä historiaa ja ihanaa tunnelmaa. Soittelin tänään aikaisemmin varatakseni Majakan meille ja puhelimessa sanottiin, että se on aika varmasti vapaana, mutta valitettavasti henkilö, joka varauksista vastaa, ei ollut juuri silloin kalenterin ääressä. Hän lupasi ottaa yhteyttä vielä illemmalla varmistaakseen varauksen. Jännittää! Mä todella toivon, että Majakka olisi vapaana! Häihin ei ole nimittäin enää kovin pitkä aika ja aika monet kivat juhlapaikat on jo varattuja.
Lisäksi olen selvittänyt meidän vihkimisasiaa. Majakan piha-alue on liian pieni vihkimiselle, joten palasin alkuperäiseen suunnitelmaamme ja soitin henkilölle, joka vastaa Huovilan puistosta. Hänen mukaansa vihkiminen puistossa onnistuu vallan mainiosti, joten sekin asia on nyt voitu vetää listasta yli. Enää pitää selvittää, kuka meidät tulee vihkimään pienelle paikkakunnalle virka-ajan ulkopuolelle. Pitää ajoissa lähteä tätä kyselemään.
Kaikenlaista jännittävää siis tapahtuu ja tässä on lähdetty tohinalla töihin! Häälaskurin mukaan päiviä on 335 jäljellä ja ne muuten menee äkkiä! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti