maanantai 21. syyskuuta 2015

Hääkrääsää vol. 3

Okei. Myönnetään. Häihin on vielä 11 kuukautta aikaa ja mä olen pian tyhjentänyt Juhlacenterit ja muut nettiputiikit. Mä oon nykyään postin vaki-asiakas ja kävin tänään taas hakemassa sieltä yhden paketin lisää. Kun tulin paketti kainalossa kotiin, T totesi, että meidän on pakko keksiä pian joku parempi piilopaikka hääkrääsälle, kuin eräs pieni kaappi makuuhuoneessamme. Mun mielestä on ihanaa, kun nää krääsät on lähellä, niin pääsen hypistelemään niitä aina kun tekee mieli. <3 (Joo olen sen jo myöntänyt aikoja sitten; oon sekasin).

Tein tämän tilauksen heti Juhlacenterille, kun päätimme aikaistaa häitä vuodella ja napsin seuraavia ihanuuksia ostoskoriin: 


Mietin pitkään huiskutuskeppien ja saippuakuplien väliltä, mutta päädyttiin sitten näihin timantinmuotoisiin kupliin. Huiskutuskeppeihin olisi mennyt älyttömästi materiaalia, kun niitä olisin vääntänyt. T oli sitä mieltä, että saippuakuplat on parempi vaihtoehto (tosin musta vähän tuntuu, ettei se ihan ymmärtänyt, mikä on huiskutuskeppi :D). Nämä saippuakuplat tulevat siihen Tigerin 3 euron koriin, joka vilahtikin aikaisemmassa postauksessa.


Haluan koristella pöydät ivoryn värisillä irtohelmillä, joten tässä niitä kasa! :3 Voi olla, että näitä pitää vielä tilailla lisää. Mielestäni vintage teemaan sopii loistavasti helmet. Irtotimantit ovat toki kauniita, mutta eivät ihan meitä.


Tää on niin söpö! En halua "perinteistä" koristetta hääkakkuun (tai kuppikakkujen rinnalle), joten olin todella innoissani, kun bongasin tämän! Just married miniviiri kakun päälle, miten söpöä! :D

Että semmosta tällä kertaa. Seuraavaksi lupailen juttua kiinamekosta (oli se sitten hyvää tai huonoa). Näitä ostoksiahan riittää, mitä täällä blogin puolella esitellä. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti